Friday, July 4, 2008

GouT

GouT!!!...aku sememangnya dah lama tahu pasal penyakit ni, ayah aku, jiran sebelah kat kampung, cikgu kat sekolah dan latest my beloved mom..poor mom, my love for u and your family, so sad...And finally, aku got it too..horrey..like hello!!! that's the sign that i will be forbiden to enjoy seafood foor the rest of my life. Well bukan tak boleh makan langsung, makan tu boleh tapi kena kurangkan sedikit..itupun kalau betul2 dah elok..sebenarnya aku dah lama rasa sakit kat kaki ni, time sembahyang memang terasa sangat2...tapi mula2 aku ingat salah urat atau terseliuh, nak kata aku main bola, haktuihh..hingin aku, badminton pun dah bertahun tak main, dan tak pernah pulak aku terjatuh atau terlanggar something semejak dua ni.. Aku bukan clumsy cam semut merah yang dah lama tak tulis blok dia tu, yang memang kalau dipimpin pun aku berani kerat jari la dia pastu tergolek jatuh, kalau tak terlanggar barang, confirm terlanggar kaki sendiri, itu baru dua kaki, i can't imagine kalau dia ada lapan kaki maunya dikeraskan jadi tuhan hindu!!.. lepas sembahyang jumaat minggu lepas, kaki aku membengkak dan sakitnya memang out of this world...esoknya aku gi la MSU' panel clinic.doww Razana la where else...and the most remeberable words from the doctor yang mungkin dah tak lama lagi nak kena terminated dari msu - "sah kamu ke'gaout'an..".

No comments: