Friday, July 4, 2008

Member Bomoh

Aku tension sekarang ni sebab nak makan macam dulu memang dah tak bole..semuanya pantang gou nyer angkara..Sebenarnya tak boleh makan seafood ngan daging merah dan kekacang..tapi aku di provok secara kejam dan ditaktor oleh dua makhluk yang tambah lah pulak menu yang diharamkan..tapi yang paling aku terkilan telur tak boleh makan, huhuhuhu...aku nyer wajib dishes dah jadi makhruh boleh tak, semuanya kerana bomoh siam yang termakan kata2 orang kebanyakan sekeliling dia..pastu adalah pulak aromaterapi yer barang yang memang takkan aku dapat kalau bomoh tu tak buka mulut kan.. Mujur ada Semut Merah yang mengesyorkan Plum Balls dari eCosway yang memang bagus sangat dan rasanya pun sedap..Tapi aku tahu diorang wat camtu sebab sayang kat aku, betul tak???? Tapi semejak aku dapat penyakit orang kaya ni *sumber dari wikipedia, semua org bertanyakan khabar yang membuatkan aku rasa cam semua org amik berat pasal aku dan rasa cam nak kerja kat msu sampai mampus la...alamak nak termuntahlah pulak ngan ayat aku sendiri..ya ampun mintak jauh..

No comments: