Friday, May 23, 2008

What a Wonderfull Saturday


Sabtu 24 mei 08'..Aku masuk kerja cam biasa, tapi lambat sikit sebab berenti sekejap beli nasi lemak kat seksyen 9.. Tapi satu kejutan berlaku....jengjengjeng...makcik yang selalu berniaga tu dah berganti orang..tapi makanan tetap maintain menarik dan menyelerakan. Aku dah tahu pasti lambat punyer tapi dah sampai pastu dah berdiri terconggok kat depan tu takkan nak blah plak kan dan dah tunggu orang2 yang terdahulu oder dan leave yang sememangnya banyak kerenah tanak tu la, nak sambal asing la..tanak kacang la, menyampah.

aku pun rembat la nasi lemak paru dan telur dadar...dari tadi aku perasan makcik tu kekurangan duit kecik sebab merah ngan biru jer aku nampak warna dalam bekas duit dia.. aku dengan rasa bersalah kalau aku bagi duit yang jugak bewarna merah pasti dia tak keruan sebab tiada duit kecik, jadi aku pun mintak dibungkuskan seketul ayam goreng yang memang menambat hati hati aku dari tadi.. So semuanya rm 5.00!! Aku dah lambat masuk ofis ni, tapi aku baru teringat yang boss aku hari ni cuti sebab dia pindah rumah baru, so aku boleh makan dengan aman tanpa was-was, walaupun diperhatikan oleh pengetua msu kids ngan assist dia. Dan yang best sekali balik kul 1. Pastu balik main ps2.
Chow Bella!


No comments: