Friday, May 30, 2008

Aku Dapat Laptop Baru!

Semalam member aku bagi laptop Acer baru kat aku..best giler, tapi dengan syarat2 tertentu la of course!..tapi tak kisah sebab dah dapat laptop tu macam2 aku boleh buat.. Dan semalam aku keluar ngan member aku lagi sorang-cuba teka siapa?....pandai! haruslah Jika Malika Mallorca a.k.a MAW stand for M** A*** W******.. Hanya aku dan kenalan rapat jer yang tahu apa makna MAW tu..jangan mare! Ada ke dia nak argue ngan aku pasal American Idol - kenapa David Cook yang menang dan bukan Archie.( serupa jer ngan Kak Anis )"Archie's biggest fan". Dari awal lagi tahu akan kalah tetap nak argue jugak, amik ko kena belanja makan..Dan dalam argue tu sempat pulak bluetooth video David Cook itupun sebab aku yang request..To Wong Foo Thanks For Everything - Julie Newmar.

1 comment:

bintang_timur said...

tahniah...ko memang hebat..semoga tak hanyut ngn duniawi...ingat akhirat gak...sapa lain haku...