Sunday, January 6, 2008

Member2 Yang Sedar Diri

Semalam aku g satu seminar budget kat kajang. Seminar ni khusus untuk orang yang nak buat insuran sebagai mata pencarian rezeki.. Seminar tu memang best sebab dia ajar kita kira perbelanjaan harian, bulanan sehingga ke tahunan. Dan banyaklah member2 aku yang sedar bahawasanya perbelanjaan diorang melebihi apa yang diaorang perolehi tiap2 bulan.. Aku pun sama, kira punya kira, pendapatan aku memang cukup2 makan jer..camna tu? nasibla aku ni cuma beli baju bundle jer, tu la belanja bulanan aku untuk kain baju sikit jer.. tapi bundle pun ada jugak jenama oscar de la renta n uniqlo..kasut pun aku pakai yang kanvas jer dari bata, takdenya susah2 nak cari manolo blahnik or dato jimmy, tak kuasa aku.
memang kesedaran diri setiap orang yang datang semalam rata2 dah meningkat dan overall seminar semalam tidak mengecewakan...tambah pula makan tengahari dia memang superb, ngan ulam2, sambal belacan, ayam rempah, sambal udang, desert yang best dan macam2 lagi.. makan pula ngan member aku yang memang best lagilah terangkat...thank kepada kak ina yang buat semua ni untuk member2 semua, tapi ada lagi yang tak sedar diri, takpela nak buat camne kan dah memang dasar beruk blurrrrr sampai bila2 la blur.............ariosssss

No comments: