Friday, January 4, 2008

Member Yang Di Dalam Dilema.....

Aduss...kesian member aku yang sorang ni. Berat beb masalah dia ni, macam telan mati KERACUNAN, tak telan mati KEBULURAN.. Dia terpaksa pilih antara 2.. aku nak cakap pun nanti korang konfius, sebab aku pun buntu pikirkan masalah dia ni.. Tapi aku rasa dia ni dah boleh fikir apa yang tebaik untuk diri dia tanpa melukakan hati sesiapa.. Berat jugak conversation kitaorang semalam sampai aku yang dah nak terlena ni pun segar balik pasal otak aku dah mula proses untuk cari idea bagi settle kan prob dia..
Aku ni sekadar dengar memang no hal, tapi kalau nak mintak pendapat.............boleh tu memang boleh tapi takut tak masuk dek akal, sebab aku ni jenis imaginasi yang melampaui zaman. Member aku nak terima pun kena fikir banyak kali, macam Semut merah tu kalau aku cakap blurr jer memanjang..apa2 pun aku tetap sokong member aku.

No comments: