Tuesday, January 22, 2008

Member Yang First Amik Insurans Ngan Aku

Aku gembira sangat sebab aku dah ada client...aku dah berjaya jual medical card ngan dia, bagus la, member aku ni pun macam dah ada kesedaran insuran dalam dirinya. Tapi yang tak tahan tu, masa mula2 aku nak kenen dia ni memang nak jual medical card, tengah rancak cucuk jarum dia pula berminat ngan takaful...so aku pun terus mati kutu sebab tak bersedia pasal produk takaful walaupun aku dah ada code untuk takaful guna nama sendiri... Pastu aku pun buat lah appoiment ngan dia esoknya... Aku ajak dia datang umah, aku sharing dia pasal produk takaful sikit2, citer punyer citer sampai dah nak dekat satu dua jam aku goreng....korang tau tak apa yang terjadi??????? Dia tanya pasal medical card.....nak taknak aku jual la medical card yang memang aku nak jual semalam dan dia yang pandai2 tukar topik pasal takaful kann!!!! mujurlah masa mula2 join insurans ni aku belajar medical card ni dah tu, belajar pulak 3 minggu berturut-turut, mana tak hingat...memang hustler la.. pastu dah nak dekat abis satu citer hindustan lamanya barulah dia mintak borang medical dan alhamdulillah dia pun sain dan buat bayaran 1/2 untuk pelan 2.
tapi dalam aku menjual produk tu, aku baru tahu ada polisi baru yang lebih murah dan menguntungkan.. Aku tergelak besar ngan si semut merah tu sebab dalam kecelaruan produk tu pun aku leh jual...tapi kira oklah walaupun harga bg poli

No comments: