Friday, January 11, 2008

Member Yang Dah Nak Pergi

Sedih aku mengenangkan member aku sorang ni yang dah nak meninggalkan kami.. Takde lagi gelak yang aneh, movement yang tak disangka2, homemade food n guru bahasa sarawak. Beliau akan mendaftar di institut pendidikan UM. Daftar sebagai pelajar baru KPLI..
Yang ralatnya, semua kerja dia kat ofis ni, aku kena settlekan sementara dapat orang baru.. HUHUHU... memang aku tak dapat nak escape..camne erk...Ingat lagi masa aku mula2 masuk ofis, dia la yang banyak ajar aku buat kerja, perangai orang2 kat ofis, bos camne?, n orang2 yg harus di avoid..walaupun aku masuk melalui member aku satu U. Aku rasa kalau nak cari penganti mesti susah sebab takde orang yang sanggup wat kerja ni aku pun tak harap sangat ada orang yang mengantikan posititon ni, lebih daripada seksa diri, kalau tak tahan boleh paranoid dibuatnya..nak kejar dateline nya, report, fail yang bersusun arrrrggggggg...... aku sebut pun dah tak lalu..uweekkkkkk.....
Tapi kami semua redha sebab asalkan dia bahagia, kami pun gembira..kami minta maaf dari hujung rambut sampai ke hujung tempat yang boleh dilihat, dan halalkan makan minum kami selama ini...moga sukses n dapat apa yang diidamkan..dunia akhirat.

1 comment:

BlackJack said...

Dia tu ibarat kakak yang bleh bagi pendapat atau suggestion untuk sesuatu perkara...yelah dok lama2 kat data entry pun kadang2 boring gak...ini sebenarnya rezeki yang dikurniakan kepada beliau daripada ALLAH s.w.t...mesti rasa macam masuk syurga bila dapat lepas dari genggaman PUAN kan?...mcm tue lah yang aku rasa sekarang nie...InsyaAllah ade rezeki pas ni ko plak abumbum...welcome to the club...muahahaha...