Sunday, January 27, 2008

Member Yang Ke China!!

Hari jumaat lepas aku pegi hantar 2 orang member ke airport KLIA.. diorang dapat reward percutian ke china sebab prestasi kerja yang bos aku 'label' kan sebagai kelas 'A'.. Tapi aku kesian ngan member aku sorang ni sebab dia ni pergi kerna terpaksa dan pegi pulak takde member..memang mati2 tanak pegi..tapi apakan daya dah bos yang suruh pegi maka berlepas jugalah dia dengan hati yang lara..entah kenapa aku ngan member sorang lagi yang hantar ke airport tu rasa sedih pulak, bukan tak pernah hantar orang kat airport, tapi entahlah rasa lain macam sikit...siap bergambar lagi kat pintu masuk departure tu, aku doakan perjalanan mereka selamat pegi dan balik...dalam sedih2 tu aku pun adalah selitkan hitch2 barangan yang aku nak dari china..tapi semuanya buat tak tau jer, memang siot!
malam tu jugakla aku first time bawak gen2, best siot!! cam tak caya jer...tapi jangan sangkut kat tol la... 1 feb ni diorang balik, dah sah2 aku yang kena amik kan tapi tak kisah sebab aku leh bawak gen2 lagi sekali ke KLIA...........kepda bie, jiji, bro com, bro co, mr fong and yang lain2 selamat dan bergumbira disana!!!!

No comments: