Thursday, October 30, 2008

Redha 2

Aduss sakitnya kaki aku, Tuhan ngan aku jer tahu.. Lepas balik dari kerja semalam aku terlibat dengan satu kecelakaan jalan raya. Sebuah wira merah dengan tidak semena-mena keluar dari simpang dan terus melanggar aku.. Dah la masa tu orang memang ramai sebab kes tu betul2 di depan pasar malam..Aduss sekali lagi malu giler Masa kena langgar tu tak rasa lagi sakitnya, dah sampai umah member aku, baru terasa pedihnya... Orang yang langgar aku tu plak student UiTM, pompuan 2 orang.. Yang tukang langgar tu namanya Ain, takla cantik mana muka cam cina, member dia tu cun sebab masa lepas langgar aku, si Ain tu gi park keta, so member dia la yang entertain aku. ”abang ok, luka teruk tak, nak gi klinik?” Tapi aku yakin budak2 tu mesti anak orang kaya sebab cam tak kisah je nak kuarkan duit.. Takpe!!! siap ko akan ku jual jua max wanita kat uols. Tapi sekarang aku terpaksa menangung kesengalan di pergelangan kaki kiri aku sambil nak ricci raga motor baru.
Dahla aku masih dalam griveness atas pemergian ayahanda tercinta...Tapi itu semua ketentuan dari yang maha kuasa, Aku Redha
Inalillahhiwainailahirojiun.

1 comment:

Anonymous said...

kepada saudara yang dikasihi.

saya dapat rasa kejadian anda ditimpa kemalangan baru2 ini adalah dugaan semata-mata. mungkin ada hikmah disebaliknya. bagaimana kaki anda sekarang ini? hendak lah anda berpantang untuk menjaga kaki anda yang diinsurans kan sebanyak RM2.5 million tu. Selepas ini, lebih baik jika anda berhati2 semasa menunggang motorsikal supaya kejadian sebegini dapat dielakkan pada masa yang akan datang.

Sekian terima kasih.

dari PARIS HILTON , LOS ANGELES.