Saturday, June 7, 2008

Susahnya Nak Cari Port Wi-Fi!!

Satu hari aku cari port untuk Wi-fi, last2 aku masuk CC (cyber cafe) jer...nak masuk starbucks nanti tak pasal2 kena minum kopi dia yang mencecah harga sepinggan nasi.. Gara2 nak sangat log in into the whole wide world kann...
takpelah asalkan aku bahagia ok la.. Hari sabtu ni cuti beb, memang syok giler dapat rehat kat umah, tapi boring nak mampus..member pulak kena baby sitting nepew di.. Ala masalah la pulak... terpaksa lah aku cari cc untuk menunaikan hajat aku ni.. aku sebenarnya nak cari contoh untuk kad raya agar kerja aku siap untuk di propose isnin ni.. sume tu memang cantik tapi aku tak berapa berkenan, lagipun apa guna aku jadi designer kalau aku guna semua wallpaper yang sedia ada secara langsung, drop la aku nyer imej tak gitu??...
tapi aku akan buktikan aku boleh buat semua ni dengan tangan aku sendiri..

No comments: