Tuesday, June 17, 2008

Semangat Gelombang!!

Wahhh, Aku rasa setelah mendapat nama baru ni, Group insuran yang aku join ni bukan main ligat wat sales..dan aku rasa peyebab utama keligatan yang dialami adalah kerana nama group ini sendiri :GELOMBANG: sebab kalau dulu guna nama shah alam, tak specifik sangat dan kat shah alam orang nya ramai dan kalau dah ada nama tu mesti kena perhebatkan sales kalau tidak hanya dilambung gelombang hina je la..tak gitu leader -ina baieth-.. Tapi memang semangat yang ditunjukkan adalah ditahap maksimum. Kes pun dah melebihi group Terjah dan Million yang dulu jauh mendahului...Sekarang Gelombang side by side ngan Success dan satu ketika diatas sikit bedasarkan kedudukan semasa..Siti haiza tu harus dihapuskan!!!! biarkan dia lemas di lambung gelombang yang semakin bergelora, tapi tudung dia ala2 bienda tu biarlah maintain.. hahahahaha haik tuihh..
Sekarang ni kalau mana2 ahli group GELOMBANG yang tak datang kelas, akan dikenakan denda rm5..dan lucky no 1 : Rina..padan muka ko, walaupun lesung pipit ko dalam, dalam lagi padangan mata ina masa mintak duit denda aritu..hahaha..serem siot, kalau aku maunya terkucilll... Tapi yang tak syoknya dalam meeting aritu sedap2 jer si Ina gunakan kuasa veto dia meng suggest aku jadi treasurer untuk kutip duit dari setiap ahli, sebanyak rm 10 tiap2 bulan, siot jer !! Orang lain memang tak berani membantah sebab nanti diorang yang kena..budak yang accident akibat darah manis aritu ngan abang dia bukan main lagi siap senyum sinis kat aku, pastu sosek2..mengumpat lah tu, menyampah!! Tapi yang penting rambut Ej malam tu memang grand, macam artis dangdut, make up tebal, bulu mata lentik, bibir munggil, baju sikit, tapi takde client, boleh tak?? kalau aku la dress maut macam tu, harus dato'2, tan sri2, kerabat diraja kat celah tali bra jer...baru meletus...kepada Ej goyang lagi yuk...ah.
Sekarang ni aku tengok ina makin sayang kat laki dia, sebab laki dia yang paling berjaya antara kami semua...alamak terlebih sudah!! Tapi kepada siapa2 yang nak ikut usrah, inform kat i nanti i bawakan u gi k..
Assalamualaikum WBT

No comments: