Wednesday, July 15, 2009

Assalamualaikum...

Salam kepada semua...huh dah lama aku tak update blog aku ni.. tahu2 jer dah ada orang ciplak la plak akunyer tittle Permulaanhidup.. Nak kena ni..
Dalam dunia ni, punyalah banyak perkataan yang boleh diambil, tapi tetap nak caras ayat aku..hmmmm...

Apa pendapat korang? haruskah aku bagi warning kat minah tu atau just biarkan saje dia bermaharajalela dengan tittle aku...bukan apa dulu kalau korang taip jer permulaan hidup kat google...zasssss blog aku interframe...skang dah jatuh ntah ke mana..
Tapi silap aku jugak kot sebab tak updated blog ni sikit nyer lama..
kepada kawan2 lama dan baru...senang2 kan diri anda untuk membaca blog aku yang hina dina MI ni..

xoxo
Hassan Basri

2 comments:

semut merah said...

Biar la, San...yg sudah tu sudah la..die akan dpt balasan in the next world, ok...be good...

abumbum said...

orait..