Wednesday, July 22, 2009

Bisnes...Sendiri..

As some of uols know, aku skang dah resign dari MSU..Sekarang aku dah berjaya take over stokis cosway kat sec 3 shah alam.. now hidup aku berkisar di sebalik barangan2 cosway.. Supplement, bahan cucian, skin product, cosmetic, luaran dan dalaman,, macam2 la...for a past 1 month i hav to remember all the product and the way to sell it..sampai tidur malam pun aku mimpi layan customer..
Aku skang pun masih dalam proses memahirkan diri with all the thing.. Uols tahu aku sekarang rapat sangat ngan makcik2 & kakak2 yang datang membeli kat sini.. Well there's one of the skilll that i have..melayan orang..manja sangat..aku cam nak sepak jer, tapi mungkin sebab dah selalu sangat jumpa aku kat sini diaorg pun makin rapat ngan aku..k lah..boleh handle la..macam2 hal...apa yang penting sales beb! customer always right..
mujur aku ada assistant, inherit dari previous stokis..cekap nak mampus, ko cakap jer nak barang apa, tutup mata pun leh cari, yelah dah dia yang susun semua barang tu...
kepada mereka yang tak tahu this the address


NO 7A, JALAN SENA 3/13A,
SEKSYEN 3,
40000 SHAH ALAM,
SELANGOR.

TEL/ FAX : 03-55121377
H/P : 012-6202740
Kedudukan belakang wisma MAIS..tingkat atas, deretan Syed, 7ELEVEN..

XOXO
HASSAN BASRI

1 comment:

ediana said...

salam..hassan..
nama seperti pernah ku kenal..
tp ko kenal aku ke??
huh.. bagus..bagus..
ko pon dh wt bisnens sndri ek..
soooo...good luck..
bole laa aku dtg beli brg..