Friday, November 20, 2009

Frens is a fren Customer is always right..yeah right!!

Huh…the past two weeks aku gila2 nyer sibuk. HQ dah bagi surat untuk kira semua stok yang ada kat stokis and the worst thing is my gout come back..huyooo…korang tak tahu terseksa nya idup masa tu. Arghh…..(wat muka tension) Tapi aku tetap kena maintain, yelah Allah takkan menguji dengan something yang tak mampu di tempuhi oleh hambaNya.
Kalau uols leh survive, there is a reward and uols will become better next times forward.. wahh….standing ovation for me for become a Ustaz.. Tapi betul bai, aku tak basuh baju 2 minggu, memang tak larat sangat2.. Uols fikir dari pagi sampai malam aku kat stokis wat macam2 kerja yang selama ni aku tak pernah bayangkan pun. Kira stok satu kedai mana tak gila.. Dengan kaki aku yang mencucuk-cucuk, layan cutomer lagi..dapat lak yang tanya banyak tak hingat..hai nak gak aku sumbat kaki gout ni ke dalam mulut suh diam sikit. Tapi cam selalu la customer is always right, even bawak anak yg macam lotong lari sana-sini, bising tak hingat, usik barang2 kat dalam stokis aku, main remote tv, dan mak nye wat bodo je, siap cakap anak dia cerdik sebab aktif dan cepat belajar padahal perangai cam hantu pastu mak nya plak mintak tgk banyak giler barang, cam satu catalog tu dia nak cuba dan akhirnya belian setakat dapat satu kopun jer arghhhh…tensionnn..

p/s satu kupon diberi diatas pembelian RM 30..

Anywhere thanks kepada Kak Anis, Ill Sengkang, En.ahmad, Sal, bini Ayie, my UiTM frens and etc…sebab sudi datang ke stokis aku..My heart goes to u guys..
SWEET…

No comments: