Friday, March 7, 2008

Member Yang Bersemangat Nak Mengundi.

Esok 8 mac 2008 adalah tarikh keramat kerana esok adalah penentu kepada pemerintahan negara yang akan berkuatkuasa selama 5 penggal. Cuti pun dah dibagi kepada kami untuk membolehkan kami semua pulang ke kg mengundi calon masing2.. Dan masa itu lah kami tahu siapa yang mengundi kerajaan dan siapa yang mengundi calon pembangkang.
Adalah sorang dua yang extreme dengan pilihan masing2.. tapi rata2 aku survey pro parti pembangkang memang banyak kat ofis aku ni.. Bagi pro BN adalah sorang yang siap edar kad calon kawasan lagi kat ofis ni...taknak mengalah sungguh..kebanyakkannya orang lembah klang.. Bagi ofismate dari pantai timur terutamanya kelantan mereka tetap dengan pilihan azali mereka PAS.. lebih2 lagi si Caserini tu..semangat ni,tau sebab apa? sebab nak duit. boleh tak? Tapi esok aku tak balik mengundi walaupun nama ada sebab aku ke Johor ngan Sal** untuk exhibition disana...yehaaa..... Tapi aku ni tengah tension ni, entah bila la aku ni boleh dilepaskan untuk naik ke corp comm.. Aku bukan apa takut buatnya En.Ros** makan hati ngan aku terus tanak amik tak ke naya.. Mahunya aku mengamuk dulu pastu berenti 24 jam... Makan dalam siot..
ok la beb, aku harap masa mengundi tu fikir masak dulu, jangan tersalah pangkah sudah.. nak tunggu 5 tahun lagi masak beb!!! ARioouss....

1 comment:

kasrini said...

hidup pas!!!!....tapi memang best arrr..siap ada rusuhan kat pasir mas..nanti aku tulis dalam blog..sekarang x ada masa lagi..buzyyy...